5.5.06


.........Arizona Üniversitesi’ne bağlı bilim adamları demiş ki , mikroplara en fazla maruz kalan meslek grubu öğretmenler.

BU şimdi mi söylenir!

Üstelik bilim adamlarının birkaç lafı daha var (bana). Masanız, hele hele klavyeniz tuvaletinizden 400 kat daha pis…

Çok meslek ve iş yeri değiştirdim. Ama en mikroplusunu hamileliğime denk getirdim. Bravo doğrusu. ( basından sonra, okul öncesi ve ilköğretim öğrencilerine bilgisayar öğretmenliği yaptım. Sayısını hatırlamayacağım kadar miniğin ellerinin dokunduğu mouselar ve yüz binlerce klavye vuruşu eşliğinde )

Bu bilim adamları "doktorları" telaffuz bile etmemişler. Yani mikroba maruz kalma konusunda.
E adamlar haklı. Hamileyken zaman zaman çocuklar yok oluverirlerdi, sorardım nerdeler.

-HA o mu, suçiçeği geçiriyor, evde yatmakta.

Peki suçiçeği ne zaman en bulaşıcıdır?
Döküntüler başlamadan, yani siz karşınızda sağlıklı bir insan duruyor zannederken.

Peki doktora ne zaman gidilir? E döküntülerden sonra. Bu durumda mouse’ı tutamayan ellere yardım eden ben, doktordan daha çok risk altında görünüyorum. Üstelik ben suçiçeği de geçirmedim.

Bahar su çiçeği ile özdeş benim için bu yüzden. Adı üzerinde çiçek işte, açmak için baharı bekliyor. Bir biri, bir diğeri sıradan bütün çocuklar sapır sapır açıyor …
Ayrıca bahar benim hamileliğimin ilk üç ayına da denk geliyordu. İçinizdeki gelişmekte olan ikinci canınızın en narin olduğu zamanlar.

HAspel kader durumlar.
Oysa annem benim son derece tetikte, çok dikkatli ve bebek için özenli bir hamilelik geçirdiğimi düşünüyor. Esas haspel kader doğanlar bizlermişiz.

Tokso plazma mı, o da ne yahu? “Yoksa ne “ala”zma” olarak adını değiştirmek lazım bizim neslimiz için.

Oysa, meslek değiştirememek (ki mazur görülür sanırım) dışında her türlü önlemi aldım ben.

Annem hamile oldugunu fark etmeyen gerzekler yüzünden ağabeyim ile beraber röntgen odsaına bile girmiş. Abim 3 yaşlarında, durmuyor. Rontgen çekildikten sonra demişler ki ona, aa siz hamile miydiniz?

Geçenlerde ben de girdim rontgene. Kapıda asılı olan hamileler giremez yazısını kör olsa okurdu.
70ler ve 2000ler

Arada uçurum var (sayılara bakın zaten) ...

------Valla Allaha emanet doğduk gitti. Ben x ışınlarının anne karnına giremeyeceğinin bir kanıtıyım galiba….

Foto: Nehir bir kaç saatlik... Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

sitenizi şans eseri buldum.

çok şirin bir bebek. mutluluklar dilerim.

Binnur A. Ö. said...

Çok teşekkür ederim. Keşke ben de kim olduğunuzu bilseydim. ama ben de size mutluluklar dilerim :)

Binnur A. Ö. said...

Sevgili Pandora,
baktım baktım ve kendimi ön plana çıkarıyormuşum gibi hissettim.onda değiştirdim resmi:) Bimem belki de yanlış düşünmüşümdür.